Realizarea unor seturi de cărți de vizită este un pas obligatoriu într-o afacere pentru un antreprenor sau orice profesionist, pentru că vă permite să vă prezentați ușor și să vă transmiteți în același timp datele de contact. Așadar, aceasta este o modalitate bună de a vă asigura că sunteți în atenția oamenilor care vă interesează și că puteți fi găsit cu ușurință atunci când este necesar.
Cu toate
acestea, acest aspect particular al cărții de vizită face posibilă comunicarea
și atragerea cu ușurință a atenției, lucru care nu se regăsește în tehnologia
digitală. Desigur, nu trebuie să facem abstracție de faptul că au avut loc
încercări de a crea cărți de vizită digitale, dar s-ar părea că fără suportul
fizic al cărții de vizită, nu au avut la fel de mult succes.
Oricum ar
fi, cartea de vizită fizică rămâne, așadar, o necesitate importantă pentru
afaceriști. Totuși, nu trebuie să aveți presupunerea că o simplă bucată de
hârtie tipărită acasă este suficientă. Cartea de vizită îți oferă posibilitatea
de a ieși în evidență și de a ușor de memorat, așa că merită să investești în
cărți de vizită de calitate de la Agrafa Print.
Cartea de
vizită rămâne cea mai simplă metodă de schimb între partenerii de afaceri
Dacă
tehnologia digitală nu a reușit să înlocuiască cartea de vizita clasică este,
fără îndoială, pentru că nu reprezintă o alternativă mai practică. Totodată,
cartea de vizită fizică rămâne cea mai eficientă metodă de a-ți oferi rapid
datele de contact și de a fi sigur că persoana respectivă nu le va uita și te
va putea contacta din nou, dacă va fi necesar.
Cu toate
acestea, teoretic, tehnologia digitală ar fi putut face cu ușurință cartea de
vizită virtuală mai practică. Problema este că pentru a schimba cartea de
vizită virtuală, trebuie să ai deja anumite informații despre persoana cu care
dorești să intri în contact. Fără aceasta, nu va fi posibil să primiți sau să
trimiteți o carte de vizită. Prin urmare, este mult mai puțin practic.
Cu toate
acestea, ar fi naiv să credem că tehnologia digitală nu a avut niciun impact
asupra cărților de vizită și ar fi păcat să ne lipsim complet de inovațiile pe
care le oferă. Astfel, unele dintre ele vă permit să vă îmbunătățiți cărțile de
vizită fără a le schimba semnificativ utilizarea.
Cel mai
simplu exemplu este, evident, cel care constă în includerea pe hartă a adresei
site-ului său. În plus, integrarea unui cod QR care să permită accesul la un
site optimizat pentru smartphone-uri este din ce în ce mai utilizată și face
posibilă transformarea cărții de vizită într-un instrument de marketing și mai
eficient.